środa, 3 maja 2017

Tag o mnie

Hejka!

Jest to mój pierwszy wpis na tego bloga i dlatego chciałabym abyście mnie trochę lepiej poznali, więc przygotowałam tag o mnie.


1.Jak masz na imię?
-Kasia

2. Twoja ksywka?
-Nie mam 

3. Ile masz lat?
-14

4.Ile masz wzrostu?
-156

5. Twoje ulubione kolory
-Niebieski i fioletowy

6. Czy masz jakieś zwierzę?
-Tak

7. Masz rodzeństwo?
-Mam

8. Książka którą ostatnio przeczytałaś?
-,,Krucjata"

9. Ulubione kraje?
-Francja,Hiszpania, Wielka Brytania 

10. Jaki masz znak zodiaku? 
-Wodnik

11. Kiedy masz urodziny? 
-3 lutego 

12. Jaki masz rozmiar buta?
-37

13. Czy pijesz kawę? 
-Nie

14. Ulubione piosenki?
Wszystkie z ekipy Young Stars, Treat you better, Closer, Something just like this, Say something, I love my life, I don't wanna live forever, My way, California Dreamin, Despacito, All of me, Shape of you, Castle on the Hill, Empire State of Mind, Love yourself, What do you mean, Sorry

15. Numer w dzienniku?
-5

16. Kolor twojego pokoju?
-Zielono fioletowy 

17. Czy umiesz pływać?
-Umiem się topić :D

18. Ulubiona pora roku? 
-Lato i zima

19.Ulubiona piosenkarka/piosenkarz? 
-Jeremi i Artur Sikorscy, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Olga Przybysz, Weronika Juszczak, Dominika Sozańska, Bartek Kaszuba, Remo, Bars&Melody, Ed Sheeran, Johnny Orlando, MattyBRaps, Shawn Mendes, The Chainsmokers,

20. Czy lubisz słodycze?
-A kto ich nie lubi :D

2 komentarze: